یونولیت بسته بندی

موارد کاربرد یونولیت بسته بندی:

بسته بندی قطعات الکترونیکی
بسته بندی لوازم بهداشتی و انواع شیرآلات
بسته بندی انواع محصولات دارویی
ساخت سازه های دکوراسیون
بسته بندی لوازم خانگی درشت
بسته بندی قطعات یدکی خودرو
بسته بندی محصولات کشاورزی
بسته بندی اسباب منزل و کالا

از دیگر کاربردهای یونولیت در صنعت سردسازی و صنعت ساختمان می باشد.

فرازفوم توليدکننده انواع يونوليت,يونوليت ديواري,يونوليت سقفي,فوم,پلاستوفوم,پلاستوفوم سقفي با بالاترين کيفيت ممکن .

از ساخت تا کاربرد یونولیت بسته بندی شده

یونولیت یا همان پلی استر فشرده شده که در زبان لاتین با علامت EPS شناخته می شود، محصولی بسیار سبک است که بیشتر حجم آن را هوا تشکیل می دهد. در واقع 95 درصد از این محصول را هوا و 5 درصد دیگر آن ساخته شده از پلاستیک است. این محصول در قرن 19 میلادی به صورت اتفاقی در آلمان کشف شد و به بهره برداری رسید.

چیزی که قرار است در این مقاله مورد بحث و بررسی قرار دهیم، تمام محصولات یونولیتی نیستند. در این مقاله قرار است به مبحث یونولیت بسته بندی بپردازیم. در واقع محصول یونولیت را در صنعت بسته بندی مورد بررسی قرار دهیم و بدانیم از آن چه استفاده ای می شود. همچنین ویژگی ها و دلایلی که باعث شده که از این محصول به عنوان بسته بندی نگاه شود را مورد بررسی قرار دادیم.

در صورتی که در صنعت بسته بندی فعالیت می کنید یا علاقه دارید در مورد یونولیت بسته بندی بیشتر بدانید، می توانید با خواندن این مقاله به مقصود خود برسید.

ویژگی های یونولیت برای بسته بندی:

در صورتی که بخواهید از یونولیت به عنوان بسته بندی استفاده کنید، لازم است با ویژگی های یونولیت آشنا باشید. یونولیت ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را برای انواع بسته بندی در اجناس مختلف، مناسب می کند. همچنین این ویژگی ها سبب استقبال از یونولیت به عنوان، محصولی برای بسته بندی شده است. ویژگی هایی که در ادامه برای شما ذکر می کنیم.

  1. سبک بودن یونولیت حمل و نقل آن را آسان می کند. این امر به دلیل این رخ می دهد که 95 درصد آن را هوا تشکیل می دهد. این موضوع سبب آن می شود که بتوانید به راحتی بسته بندی هایی از این جنس را به راحتی جابه جا کنید و وزنی اضافه تر از خود محصول را تحمل نکنید.
  2. ضد عایق بودن یونولیت دلیل دیگری برای استفاده از آن ها در بسته بندی است. استفاده از این محصول در بسته بندی ها موجب می شود که حمل و نقل وسایل شکننده، بسیار امن تر و ایده آل تر باشد. در صورتی که می خواهید وسایلی چون نوشیدنی ها، مواد شیمیایی، داروها، تجهیزات الکترونیکی و دیگر وسایل شکستنی را جابه جا کنید، بهترین عایق و ضربه گیر مناسب برای شما یونولیت است.
  3. عایق حرارتی و مقاومت در برابر رطوبت، دلیل دیگری برای مناسب بودن این محصول در استفاده از بسته بندی ها است. اگر نیاز دارید تا در هنگام جابه جایی، تغییرات دمایی محصولات شما را فاسد نکند و رطوبت اثری بر وسایلی که جا به جا می کنید، نگذارد می توانید از این محصول برای بسته بندی استفاده کنید. در غذاهای دریایی، میوه ها و سبزیجات به دلیل همین ویژگی موجود در یونولیت، از این نوع از بسته بندی استفاده می شود.
  4. دوام بالای یونولیت باعث می شود تا نیازی به تعویض در بسته‎ بندی نباشد. در صورتی که نیاز است برای مدتی طولانی از یک بسته بندی برای محصولات خود استفاده کنید، یونولیت های بسته بندی، گزینه بسیار مناسبی برای استفاده شما است.
  5. قابلیت بازیافت این محصول نکته مهم دیگری است که باعث استقبال از آن شده است. اگر از حامیان محیط زیست هستید و دغدغه آلودگی محیط زیست را دارید، باید بدانید که با استفاده از این محصول، آسیبی که به محیط زیست وارد می شود بسیار کمتر از استفاده پلاستیک است.

انواع کاربردهای یونولت بسته بندی شده:

یونولیت در بسته بندی های بسیاری کاربرد دارد. در صورتی که به دنبال بسته بندی وسایل و تجهیزات خود هستید و با توجه به نکات بالا، یونولیت را گزینه مناسبی برای این امر دانستید، در ادامه می توانید برخی از کاربردهای یونولیت در بسته بندی را بخوانید. ضمنا به یاد داشته باشید که تنها کاربرد یونولیت در بسته بندی ها نیست! بلکه از یونولیت در کاربردهای بسیاری می توان استفاده کرد.

  1. بسته بندی انواع مختلف میوه جات
  2. بسته بندی قطعات صنعتی
  3. بسته بندی قطعات الکترونیکی
  4. بسته بندی انواع محصولات دارویی
  5. بسته بندی انواع مختلف لوازم خانگی
  6. بسته بندی قطعات یدکی خودرو
  7. بسته بندی محصولات کشاورزی
  8. بسته بندی اسباب و وسایل منزل
  9. بسته بندی کالاهای شکستنی
  10. بسته بندی لوازم بهداشتی
  11. بسته بندی انواع شیرآلات

البته لازم به ذکر است که ینولیت در صنایعی جز بسته بندی نیز کاربردهایی را دارد. مثال هایی را برای این موارد در ادامه آورده ایم تا بتوانید با یونولیت بیشتر آشنا شوید.

  1. ساخت سازه های دکوراسیون
  2. استفاده در صنعت ساختمان سازی
  3. قابل کاربرد در تولید قطعات صنعتی

در صورتی که تمام موارد بالا را خوانده باشید،

ویژگی هایی وجود دارند که باعث شده اند یونولیت به عنوان محصولی برای بسته بندی انواع محصولات در اولویت قرار گیرد. یکی از این دلایل همان طور که در بالا اشاره کردیم، ویژگی های جنس یونولیت و وزن آن است. یونولیت ویژگی های دیگری نیز دارد که به برخی از این نکات پرداختیم و آن ها را مورد بررسی قرار دادیم. در صورتی که پس از خواندن این مقاله از این نکات بهره برداری لازم را کرده باشید، اکنون می توانید انتخاب مناسب خود را برای بسته بندی محصولات خود داشته باشید. انتخابی که با کمترین آسیب به محیط زیست، بتواند گزینه مناسبی برای جابه جایی و حمل و نقل محصولات مختلف باشد. ضمنا در این مقاله از محصولات مختلفی که معمولا از یونولیت برای حمل و نقلشان استفاده می شود یاد کردیم. امید است بتوانید از این مقاله استفاده لازم را ببرید.

یونولیت بسته بندی