ورق یونولیت (فوم ورقی)

یونولیت

شهر جدید هشتگرد یکی از شهرهای استان البرز است. این شهر در مجاورت شهر هشتگرد قرار دارد و در سال‌های اخیر بنا نهاده شده‌است. از نظر تقسیمات کشوری، شهری مجزا از هشتگرد است و در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفته‌است .

یونولیت هشتگرد

یونولیت در صنعت ساختمان در اندازه های مختلف و استاندارد به عنوان بلوک های سقفی استاندارد و همچنین یونولیت ورق استفاده می شود و هشتگرد به دلیل وجود انواع ساختمان و نیاز به ساخت سازه ها با قیمت های ارزان و مناسب یکی از مصرف کنندگان اصلی فوم و یونولیت در ایران است.با افزوده شدن جمعیت ، حجم ساختمان سازی نیز به نسبت افزوده شده است. وجود یونولیت های سقفی و ورقی در ساختمان به سرعت ساخت و امنیت در برابر حوادث می افزاید.

یونولیت و فوم

فومهای ورقی با ضریب دانسیته های مختلفی در کارخانه های تولید فوم ساخته می شوند. کارخانجات  تولید یونولیت مادفوم با سالها تجربه در زمینه تولید انواع فوم های سقفی بالاترین ضریب دانسیته را در محصولات خود به کار برده و دارای بالاترین کیفیت می باشد. کارخانجات تولیدی مادفوم یکی از فروشندگان و تولید کنندگان یونولیت  کاملا کند سوز محسوب می گردد. جهت تماس با مادفوم و اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید و یا به قسمت لیست قیمت مراجعه نمایید. جهت مشاهده مواد اولیه پلی استایرن های مادفوم به این قسمت مراجعه نمایید.

تولید و ارسال و پخش انواع یونولیت به همه نقاط هشتگرد تنها با یک تماس با قیمت مناسب .

شهر هشتگرد

مطالعات مکان‌یابی برای شهر جدید هشتگرد در سال ۱۳۶۶ به مهندسین مشاور واگذار گردید که محور تهران − قزوین به عنوان اولین اولویت و مستعدترین محور توسعه تشخیص داده شد.

از نظر بافت شهری شهر هشتگرد را می‌توان به مناطق زیر تقسیم بندی نمود:

۱- منطقه جنوب غربی شامل محله‌های وحدت پایین، وحدت بالا و کرد آباد (دهکده هشتگرد) که در آن‌ها بافت شهر و خیابان بندی به صورت روستایی و نامنظم با خیابان‌های باریک و پیچ در پیچ است و طرح‌های عمران شهری را با مشکل مواجه می‌سازد. البته در سال‌های اخیر برخی معابر توسط شهرداری ساماندهی شده‌اند. اکثر ساکنین این محله‌ها مهاجر از شهرستان‌های زنجان، آذربایجان شرقی (هشترود)، لک‌های صحنه و دیگر مناطق هستند.

۲- مناطق اطراف جاده اصلی که در این قسمت به تبعیت از خیابان اصلی بافت شهر منظم تر می‌شود و خیابان‌ها به صورت موازی یا منشعب از خیابان اصلی قرار می‌گیرد. در این محلات وسعت مساکن بیشتر شده و از نظر نقشه ساختمانی نیز کیفیت بهتری پیدا می‌کند. مسجد جامع و بازارچه‌های شهر در این محل قرار دارند.

۳- مناطق شمال شهر که شهرک ولی عصر را شامل می‌شود. در این شهرک بافت شهری به صورت منظم و شطرنجی بوده و زمین‌های این قسمت توسط زمین شهری در قطعات ۲۰۰ و ۲۵۰ متری به ساکنین واگذار شده است.

۴- مناطق شمال غربی شهر، شامل شهرک بعثت و کوثر که جدیدترین و نوسازترین بخش مسکونی شهر هشتگرد را تشکیل می‌دهد. در این شهرک که بعد از سال ۱۳۷۵ خورشیدی توسعه پیدا کرده ساختمان‌ها عمدتاً سه یا چهار طبقه با پیلوت می‌باشد. توسعه فعلی شهر در حال حاضر به این سمت می‌باشد.

۵- مناطق شرقی شهر که محله‌های والفجر، گاواز محله و محله پارک مادر و شهرک دانش (بیمه ایران) را شامل می‌شود که محله‌های فوق حول خیابان اصلی شهر در سمت شرقی شهر جای گرفته است.

۶- مناطق جنوب شهر که اصلی ترین محله‌های آن خیابان مدرس جنوبی (دخانیات) است.

۷- محله‌های سیبدارک، خیابان مصلی و طالقان محله که جزو مناطق غربی شهر محسوب می‌شوند.

۸- مناطق شمال شرقی شهر که عمدتاً شامل سایت نوساز اداری شهر هشتگرد می‌باشد که در مسیر توسعه شهر بسیار کار آمد بوده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *